Zodra er een MERK en MODEL geselecteerd is worden de diensten beschikbaar.
Maak eenvoudig een keuze door op een tabblad te klikken.
Reparatie
Deze functie is nog niet actief, bel of mail voor een offerte.
- Zie ook procedure reparatie bij verzending
Let op!
- Via teleQompleet.nl kunt u snel,vakkundig en betaalbaar uw toestel laten repareren.
- Reparaties binnen 1 tot 4 werkdagen klaar, afhankelijk van de onderdelen beschikbaarheid.
- Standaard 3 maanden garantie op alle uitgevoerde reparaties.
- Indien er word besloten om niet te herstellen kan er kostenloos afstand van het toestel worden gedaan óf worden er €15,- onderzoekskosten in rekening gebracht.
Veel voorkomende problemen
- Display problemen: defect - gebarsten - strepen
- Laadconnector: gebroken - beschadigd
- Microfoon, speaker en oplaad problemen
- Vastlopende of totaal niet werkende telefoons
Werkwijze
- Diagnose stellen.
- U ontvangt een advies met eventuele prijsopgave.
- Na akkoord prijsopgave wordt het toestel herstelt.
Waarom onderzoekskosten?
Om een goede diagnose te kunnen geven moet het toestel uitgebreid worden onderzocht en getest.
Simpel gezegt, een goede diagnose kost tijd. De kosten die worden gerekend is hier dus enkel een vergoeding voor.
U wilt toch ook dat het toestel de juiste reparatie krijgt? Of dat deze niet zomaar word afgeschreven als onherstelbaar.
Waarom reparatie?
- Het defect valt buiten de garantie van de fabrikant.
- Een snellere reparatie tijd in vergelijking met reparatie door fabrikant.
De kosten
Unbranding:
Let op!
- Het toestel dient aangeleverd te worden met een volledig opgeladen batterij.
- Simkaart en dergelijke (lader etc) zijn niet nodig.
- Icm met unlocken zijn combinatie prijzen mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.
- Een toestel word altijd terug gezet naar de fabrieksinstellingen, daarbij gaan gegevens (telefoonboek, foto's, etc) verloren. U dient zelf een backup te hebben.
- Software kan niet via internet veranderd worden, de telefoon moet daarvoor op locatie zijn.
- Prijzen zijn ter indicatie. Per geval kunnen types afwijken, dit word na afspraak altijd vooraf aangegeven.
Waarom unbranding?
- U wilt op uw toestel kunnen internetten met een andere provider.
- U vind het huidige provider thema niet meer mooi.
- U wilt ook de nieuwste updates kunnen installeren.
Wat is (un)branding ?
(Un)branding is van toepassing op de software die in de mobiele telefoon zit.
Wat is een branded toestel?
Bij een branded toestel is de software aangepast aan een netwerk (Vodafone, KPN etc.). Dus menu's, kleuren, logo's, internet instellingen.
Wat zijn de nadelen van een branded toestel?
- Tragere reactie.
- Minder geheugencapaciteit.
- Provider gekleurde menu's.
- Provider opstart animatie's.
- Wap instellingen niet instelbaar voor gebruik met andere netwerken.
Wat wordt er gedaan bij unbranden?
De huidige software in uw toestel wordt vervangen door logo/beperkings vrije software. Het toestel wordt in dezelfde staat gebracht zoals deze normaal gesproken uit de fabriek zou komen (En dan zonder aanpassing voor een specifiek netwerk).
Wat zijn de voordelen van het unbranden?
- Snellere reactie.
- Meer geheugen capaciteit.
- Grafisch mooier.
- Originele menu kleuren.
- Originele opstart animaties.
- Wap instellingen instelbaar voor elk netwerk naar keuze.
Hoe herken ik een branded toestel?
- Naam van het netwerk staat voorop het toestel.
- Overmatig gebruik van dezelfde kleuren.
Is dit mogelijk bij elk toestel?
Jazeker, wanneer uw toestel branded is dan kan deze worden geunbrand. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.